COCON: de verrassende volgende stap in de wereld van beauty

Op 17 oktober opende COCON zijn deuren in Antwerpen en zal het een compleet nieuwe ervaring bieden in de wereld van verzorging en haar. ​

Gelegen in het centrum van de stad (Hopland te Schuttershofstraat), opent COCON een oase voor wie zichzelf een moment van rust en ontspanning wil gunnen. Van een knipbeurt of kleuring tot massages, manicure of huidverzorging, alle behandelingen bij COCON worden aangeboden door professioneel opgeleide medewerkers. Iedereen geniet bovendien van een één-op-één service in één van de 8 individuele ruimtes.

Zo wordt elke klant ontvangen in zijn of haar privé 'cocon' waar je naar je eigen muziek kunt luisteren of het licht kunt aanpassen naar je persoonlijke voorkeur. Alles is gericht op een individuele klantenservice, ontspanning en schoonheid. Genieten van dit kwaliteitsmoment doe je terwijl je een uitgebreide uitleg krijgt over elke behandeling, aangevuld met persoonlijk advies. Momenteel biedt COCON al 8 privé cocons waar gasten in alle rust kunnen genieten van de uiterst kwalitatieve behandelingen.

"COCON creëert nieuwe normen in beauty. Het is een antwoord op de behoeften van welzijn en me-time." - Oprichter Thierry Canetta

Voor diegenen met een drukke agenda is er een business corner met alle faciliteiten voorzien om wat werk af te maken. Je kan overigens ook genieten van een kleine lunch, koffie, speciale thee, gezonde cocktails of een glas champagne aan de bar gelegen naast de tuin. ​

In de COCON-boetiekwinkel kan je dan weer een fijne selectie van kwaliteitsproducten (Kérastase, Maria Galland Paris en Davines) kopen die voor alle behandelingen worden gebruikt. Genietend van de kunstwerken of bladerend in een van de mooie tijdschriften of boeken uit de gecureerde bibliotheek kan je in een mum van tijd ontsnappen aan het stadsleven en jezelf een moment van rust gunnen. ​

Het COCON-concept werd gecreëerd door "The Brand Guys" (Dries Henau & Yuri Vandenbogaerde) terwijl het interieur werd ontworpen door "Bob Verhelst" en ​ "WeWantMore"

COCON

Hopland 47, 2000 Antwerpen

Voor meer informatie of interview-aanvragen, contacteer ons.

Voor alle beelden, bezoek de Cocon Media Gallery.

Amélie Waterschoot

oona agency